(Aktualizacja: 27 marca 2012)

Każdy kto kiedykolwiek wyjechał na wakacje, z pierwszej ręki wie jak zróżnicowane są potrzeby konsumentów produktów i usług turystycznych i rekreacyjnych. Dziesięć sekund po wyjściu z autokaru lub samochodu dzieci wystrzeliwują w tysiąc różnych kierunków niczym rasowe charty spuszczone ze smyczy. Młodzież szuka okazji do zabawy, zwykle dość głośnej. Dorośli walczą z wewnętrznym konfliktem między obawą o rozpierzchłe dzieci a zadowoleniem że zniknęły one z pola widzenia. Seniorzy natomiast głównie potrzebują niepośpiesznych atrakcji i co jakiś czas okazji na ponarzekanie na młode pokolenie, które jest rozwydrzone i hałasuje o trzeciej nad ranem.

Więcej … Źródło: Zysk w branży turystycznej wynika ze znajomości potrzeb klientów

12345 (Brak ocen, bądź pierwszy!)