Aktualizacja 25/01/2017

Redakcja brytyjskiego tabloidu "The Mirror" usunęła z internetowego wydania dziennika wzmiankę o "polskim obozie koncentracyjnym" w Auschwitz. Artykuł w oryginalnym brzmieniu jest w internecie niedostępny.

Więcej … Źródło: Sukces polskiej ambasady w Wielkiej Brytanii

Zobacz też:  Czym się różnią działania windykatora od komornika?
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments