(Last Updated On: 25 stycznia 2017)

Redakcja brytyjskiego tabloidu "The Mirror" usunęła z internetowego wydania dziennika wzmiankę o "polskim obozie koncentracyjnym" w Auschwitz. Artykuł w oryginalnym brzmieniu jest w internecie niedostępny.

Więcej … Źródło: Sukces polskiej ambasady w Wielkiej Brytanii

12345 (Brak ocen, bądź pierwszy!)