polmlek_dostawcy

Właściciele Grupy Polmlek – panowie Andrzej Grabowski i Jerzy Borucki występują na billboardach w nowej kampanii Lidla promującej produkty Grupy Polmlek. Reklamy z wizerunkiem polskich przedsiębiorców można zobaczyć na sklepach Lidl w całej Polsce. To nie pierwsza taka akcja prowadzona przez sieciówkę i angażująca polskich dostawców. LIDL kontynuuje trend promowania polskich przetwórców i przedsiębiorców, którzy rozwijają biznes na terenie naszego kraju. Dzięki sieci LIDL produkty lokalnych przedsiębiorców mają niepowtarzalną możliwość zaistnienia na wielu europejskich rynkach i zdobycia zaufania nowych klientów.

Szefowie Polmleku jako właściciele marki ze 100% polskim kapitałem idealnie pasują do wizerunku eksporterów najlepszych surowców i produktów, pojawiających się w ogromnej sieciówce. Te sery, przetwory, soki i nabiał produkcji Grupy Polmlek, które do tej pory dostępne były w Polsce i za granicą zyskują nowego ambasadora w postaci międzynarodowych sklepów dyskontowych. Warto zaznaczyć, że Lidl jest obecny w ponad 26 krajach Europy, a konsumenci darzą sieć dużym zaufaniem.

W ramach kampanii powstały billboardy – umieszczone w terenie jak i bezpośrednio na sklepach. Reklamę Polmleku przedstawiono także w najnowszej gazetce Lidla – wśród eksportowanych produktów znalazły się żółte sery, twarogi, jogurty oraz serki owocowe. Spot reklamowy, ukazujący siłę mleczarskiego przedsiębiorstwa, można oglądać w telewizji i internecie.

Właściciele Grupy podkreślają w 30. sekundowym filmiku, że „nasze (Polmleku) produkty powstają w Polsce, z polskiego mleka, by potem trafić do Europy. Jesteśmy dumni, że dzięki współpracy z Lidlem polski nabiał znany jest nie tylko w Polsce, ale też w innych krajach”.
 
Pełny spot reklamowy dostępny jest w internecie pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=2CXB6g8nYKE.

Średnia ocena / 5. Liczba głosów:

Brak głosów - oceń jako pierwszy!

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments